onsdag, september 26, 2012

Skojig baddräkt

Hur glad kan jag bli av en ny baddräkt? Uppenbarligen jätteglad!
Igår var jag form&funktionsråd åt Ingela som provade simvåtdräkter i triathlonshoppen. (Varför hon gjorde det kan jag berätta en annan gång.)
Men hoppsan, i shoppen hängde också en hel radda jättecoola baddräkter, från australiska Funkita. Aldrig sett dem förut. Jag var bara tvungen att införskaffa en, problemet var bara att välja vilken... Inte nog med att designen var helt underbar, skötselråden var ännu roligare. Varje gång jag ser den så fnissar jag - det är väl ett gott betyg?! Slitet i simbässängen behöver verkligen livas upp lite! :-))))

Rid inte på kängurus med din Funkita.
Använd inte din Funkita som fallskärm.
.......
Tyget är inte designat för att rida häst barbacka med vattenskidinstruktören.
Och Ja, kvaliteten ska visst också vara toppklass....

Inga kommentarer: